6 cennych wskazówek, dzięki którym Twój brzuch zmaleje – Skup się na nich, a nie poznasz się w lustrze po miesiącu

„Oponka” na brzuchu to problem wielu ludzi. Jest nie tylko nieestetyczna, ale też niebezpieczna dla zdrowia.

Choć często chcemy się jej pozbyć, okazuje się, że to trudne, wymagające dużego wysiłku zadanie. Zbilansowana dieta oraz ćwiczenia są podstawą w walce o płaski brzuch.

Istnieje jednak kilka prostych sposobów, które ułatwią nam realizację tego celu i przyspieszą spalanie zbędnych kilogramów.

Nawet mała „oponka” może stanowić spore zagrożenie dla naszego organizmu. Badania wskazują, że nadmiar tłuszczu gromadzi się na wokół brzucha zwiększa szansę na wcześniejszą śmierć, nawet jeśli całkowita masa ciała utrzymuje się w normie.

Zanim rozpoczniemy proces odchudzania, warto dowiedzieć się więc, co jest źródłem nadmiarowego tłuszczyku na brzuchu.

Pojawienie się fałdki mogą być powiązane ze stanem zapalnym żołądka, podwyższonym poziomem cholesterolu, cukrzycą, a nawet chorobami serca. Dlatego właśnie należy regularnie wykonywać badania i mieć swoje zdrowie pod kontrolą.

Zdecydowałeś już, że chcesz zadbać o zdrowie i spełnić marzenie o płaskim brzuchu? Oto kilka prostych wskazówek, o których warto pamiętać podczas odchudzania.

Spróbuj diety śródziemnomorskiej

Dieta ta opiera się na rybach, owocach morza, roślinach strączkowych, orzechach, zbożach, warzywach i owocach. Jednym z najważniejszych składników jest oliwka z oliwek, wykorzystywana do przygotowania wielu potraw.

Mięso, produkty mleczne oraz alkohol występują w niej w ograniczonej ilości. Badania prowadzone w kilkunastu europejskich krajach wykazały, że zestawienie produktów w diecie śródziemnomorskiej ułatwia pozbycie się „oponki”.

Wybieraj produkty, które przyspieszą spalanie tłuszczu

Holistyczny i zrównoważony plan posiłków to podstawa procesu odchudzania. Zwróć jednak uwagę, że niektóre produkty znacząco przyczyniają się do redukcji tłuszczu w okolicach brzucha.

Należy do nich na przykład herbata.

Regularne picie filiżanki herbaty na śniadanie ułatwi walkę z otyłością, dzięki zawartym w niej związkom katechiny i polifenolów, które wspomagają rozkład tłuszczów w wątrobie.

Inny produkt przyspieszający metabolizm to wiśnie. Antocyjany, ich naturalny barwnik, nie tylko pomoże spalić zbędne kilogramy, ale też złagodzi stany zapalne.

Jako dietetyczna przekąska idealnie sprawdzi się z kolei jogurt.

Jak wynika z badań u osób, które w trakcie odchudzania jadły jogurty, traciły na wadze zdecydowanie szybciej niż osoby, które jogurt ze swojego jadłospisu wykluczyły.

Do diety warto również włączyć sok z pomarańczy krwistej. Zawiera on karotenoidy, flawonoidy, witaminę C oraz antocyjany – mogą one zredukować zawartość tłuszczu w ciele nawet o połowę.

Skorzystaj z sekretów mocy ajurwedyjskiej 

Ajurweda, czyli starożytna medycyna indyjska tłumaczy, że stan równowagi organizmu jest naruszany przez spożywanie składników bardzo tłustych, słonych, jak również słodkich.

Przywrócenie równowagi jest możliwe poprzez redukcję niepożądanych produktów za pomocą czarnego pieprzu, ziół, cibory i chitraki. Oprócz zapewnienia stabilizacji, wspomagają one procesy trawienne i spalanie.

Ćwicz efektywnie 

Naukowe porównania ćwiczeń aerobowych, z oporem oraz interwałowych wykazały, że w pozbyciu się „oponki” z brzucha najskuteczniejsze są te ostatnie. Badacze potwierdzili także, że wysoka intensywność ćwiczeń daje znacznie lepsze efekty niż dłuższe treningi, ale mniej intensywne treningi.

Skorzystaj z naszych porad i pozbądź się nadmiarowego tłuszczu.

Nie potrzebujesz drogich suplementów diety, ani specjalnych zabiegów, a jedynie odrobiny chęci i wytrwałości, aby spełnić marzenia o płaskim brzuchu.

error: Treść zabezpieczona !!